AMMA

ZenithOptimedia wint AMMA voor Beste Mediaperformance 2016

Super trots zijn we op onze MWG AMMA Award die wij samen met L’Oréal hebben gewonnen voor Beste Mediaperformance 2016 met:  Maybelline ‘Get-the-WOW-Brow!

Zie hieronder de reactie van de AMMA Jury 2016:

Maybelline durfde het aan om data, media en content nagenoeg volledig te omarmen in plaats van een traditionele TV inzet. Na een start op TV met een zeer beperkt budget is er een precisie strategie ingezet waardoor content en creatie zeer goed werden afgestemd op de doelgroep.
De ‘Get-the-WOW-Brow’ case voldoet dan ook volledig aan alle criteria die hoort bij de categorie Beste Mediaperformance. Vernieuwend, recordscores op ROI en alle overige KPI’s maar ook goede bepaling van de probleemstelling bij de doelgroep en het gebruik van data.
De cross mediale inzet, optimalisaties en een duidelijke doelstelling die ruimschoots is behaald, heeft de jury unaniem doen besluiten dat Maybelline de winnaar is.

De samenwerking voor deze case is tot stand gekomen met: Moxie, Performics en McCann.

Delen: