Mission: Live ROI

Zenith was het eerste bureau dat een rigoureuze en objectieve aanpak toepaste bij het verbeteren van de effectiviteit van de geïnvesteerde marketing euro.

We deden dat in de wetenschap dat onze klanten ‘ROI’ (Return on Investment) als topprioriteit zagen. En zien…

In de huidige marketingwereld is het meten van performances en return on investment belangrijker dan ooit.

Traditionele ROI technieken voldoen niet langer aan de wensen van onze klanten. En daarom hebben wij met Live ROI besloten om ROI naar the next level te brengen.

‘Live ROI’ is een dynamische, real-time benadering om inzicht te krijgen in hoe goed uw marketing activiteiten presteren en hoe en waar uw euro het beste kan worden geïnvesteerd.

Active Understanding

Wij weten hoe we moeten luisteren en daar voor hebben we een heel scala aan state-of-the-art tools om actuele informatie over het continu veranderende consumentengedrag te verstrekken. Vervolgens gebruiken we deze input in de dagelijkse praktijk door wetenschappelijke precisie te combineren met de know-how van onze experts.

Dynamic Engagement

Wij hebben een unieke portfolio van specialistische vaardigheden om ruwe informatie in bruikbare kennis en content te vertalen. Wij kunnen u helpen om deze kennis zo te gebruiken, dat er een meeslepend, samenhangend verhaal ontstaat dat consumenten aanspreekt en hen uiteindelijk zo ver krijgt dat ze uw merk willen kopen.

Live Performance

Met onze expertise op het gebied van live tracking en analytics volgen wij hoe campagnes en concepten in de praktijk van alle dag werken. Dit vergt continu optimaliseren van de activiteiten zodat er een maximale ROI ontstaat.

Wat maakt onze mensen zo speciaal?

Iedereen die bij ons werkt, deelt een passie voor communicatie, innovatie en performance. In het hart van onze diverse cultuur is een diep gewortelde wens om continu te leren en verbeteren. Wij hebben allemaal hetzelfde doel: het verbeteren van de marketing ROI van onze klanten.

Delen: