VivaKi Exchange

Media inkoop. Maar dan slimmer.

VivaKi Exchange Resultaat gegarandeerd! Daar gaan onze inkopers voor. Meer dan 70% van het communicatiebudget wordt gebruikt ten behoeve van de inkoop van mediaruimte en middelen. Dus de roep om een echte Return on Investment-focus klinkt bij uitstek aan de kant van de media inkoop.

VivaKi Exchange, de dedicated inkoopunit van Zenith, combineert voor alle denkbare mediumtypen alle mogelijke klantkortingen en bureaucommissies. Hierbij maakt zij optimaal gebruik van de dynamiek in het medialandschap om de scherpst mogelijke condities te realiseren. Zo anticipeert VivaKi Exchange op marktontwikkelingen op basis van de Advertising Expenditure Forecasts zoals wij die vier keer per jaar samen met ons internationale hoofdkantoor en vooraanstaande nationale financiƫle partijen presenteren. Om de gesloten mediadeals te kunnen toetsen, zetten de specialisten van VivaKi Exchange onze interne pools en historische benchmarks in om het resultaat te kunnen verantwoorden. Dit, tezamen met transparante buying reports, verschaft opdrachtgevers de benchmarks die de prestaties van onze inkoopspecialisten zichtbaar maken.

Kortom: VivaKi Exchange garandeert het resultaat op de scherpste media inkoop. En, VivaKi Exchange verschaft volledige openheid rondom leverancierskortingen en incentives.

Wilt u meer weten?
Neem dan contact op met:

Tom Staphorsius Managing Director
E-mail: tom.staphorsius@vivaki-exchange.nl
Telefoon: 020 – 40 61 422

Delen: